2. elokuuta 2012

fuck me, right?

6 kommenttia:

  1. Noh, mikä ahdistaa? :(

    VastaaPoista
  2. Nyt en kyllä tiiä mikä EI ahistais.

    VastaaPoista
  3. Äläpä muuta sano...

    VastaaPoista
  4. Miks pitää alkaa ahistaa aina kahesti vuodessa. Ensin keväällä ahistus siitä kui kesä eletään. Syksyllä se mitenkä ihminen voi selviä hengistä tulevasta talvesta. Ei oo normaalia.

    VastaaPoista
  5. Emmätiiä, muaki ahistaa aina syksyisin et miten vitus kestän talven hengissä, mut pikkusen on hellittänyt viime vuosina. Kevät on mulle vaan yhtä auvoa ku kesällä ei tarvii murehtii mistään, tosin asun vielä kotona nii ei tarvii murehtii rahasta (=opintotuesta)

    Mut mä uskon et kaikki menee aina parempaan päin, ainakin pitkällä tähtäimellä. Et aina kehitys on lopulta positiivista.

    VastaaPoista
  6. Mä olen tehnyt töitä 16 vuotiaasta asti, eli joka kevät olen ollut kesätöistä kovastikkin paineissa vaikka kotoa muutkin vasta 19-vuotiaana. Meillä kotona ei katottu hyvällä jos lusmuaa koko kesän kotona (niin kuin tein tämän kesän, ihanaa olla aikuinen..) Pikku hiljaaaa.

    VastaaPoista