22. marraskuuta 2012

NAAMA(ni) ja kommentoinnista


Aiemmassa merkinnässä vilahtanu naamari-koru valmiina. Hopeaa.

Haluan aina vastata kaikkiin kommentteihin, mutta inhoan tätä wordpressin kommentteihin vastaamis tekniikkaaaaaa!! Tunsin vain pienen piston sydämessäni, kun Miukki piirsi merkinnän kommentoinnista ja tästä kumpuavasta keskustelusta joku mainitsi, ettei halua kommentoida "itsestään selvyyksiä" ja sitte bloggaaja ei ees vastaa (nyyyyh minä joskus jätän vastaamatta kun en osaa sanoa muuta, kuin "kiitos" "jee" "wuhuu" tai muuta tyhymän kuulosta). :( Mutkun aina kommentit tekevät iloisiksi ja sitten olen itse pingviini, kun en osaa vastata nokkelasti jokaiselle!

4 kommenttia:

  1. Mun täytyy nyt mainita että se "itsestäänselvyys"kommentointi ja se että kommentteihin ei vastata-jutut oli erään kommentoijan lisäyksiä, se mun merkintä käsitteli vaan sitä miten musta tuntuu että mun omat kommentit on aina typeriä. Tai siis mua ei itteä haittaa vaikkei mun kommentteihin vastattais c: ollaan yhessä kaikki pingviinejä :D

    Naama on muuten hieno!

    VastaaPoista
  2. Ahaa luin sitä kommenttiboksia ja unohdin kuka sanoi mitäkin, noh samaan keskusteluun kuitenkin liittyi. Pingviiniys on joskus ihan hyväkin juttu.

    VastaaPoista
  3. En tiä, ei kaikkeen tarvi vastata, mutta siis se on raivostuttavaa jos bloggaaja ei koskaan mitenkään reagoi kommentteihin tai mistään ei voi tietää, että se oikeasti lukee/arvostaa niitä P: eli ei koskaan vastaa kenellekkään, eikä koskaan mainitse merkinnöissä mistään kommenteissa olleista asioista tai siis.. ei anna mitään vastakaikua? On kuin yleisöä ei olisi? Semmosissa mulla ainaki katoaa kaikki kommentoinnin motivaatio.

    VastaaPoista
  4. toi on kyllä ihan totta kans. yleensä tällaisilla tyypeillä ei sitte niitä kommentoijia olekkaan pidemmän päälle.

    VastaaPoista