11. marraskuuta 2012

Viikinki

6 kommenttia:

  1. Hehhee, ehkä näin. Onhan paljon sellaisia 155-senttisiä naisia. Ihminen alkaa myös viisi-kuusikymppisenä painua kasaan, joten väkisinkin sitä alkaa olla suurten ikäluokkien rinnalla pitkä, vaikka keskimittainen olisikin. Itse olen 173-senttinen viikinki, jolla on näin talviaikaan vielä viiden sentin korot. Toiset ihailee, toiset taivastelee ihan suoraan.

    VastaaPoista
  2. Mulla on vähän sama ongelma. Oon 171cm pitkä ja suurin osa kavereista on jotain 160 senttisiä tai alle sen. Tunnen aina itseni jättiläiseksi :(

    VastaaPoista
  3. Jossain Aasian maissa tää viikinki-geeni varmaan pistäis vielä pahemmin silmään.

    VastaaPoista
  4. Muah, sulla on vaa harvinaisen lyhytkokosia kavereita....

    Terveisin, nainen/182 cm

    VastaaPoista
  5. Mäki väittäisin sun kavereita vertikaali rajoitteisiksi tai sit vaihtoehtoisesti mun kavereita metriheikeiks, sillä oon ite 171 cm ja koulussa liikkuessani semilyhyt 8-D

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us '0 which is not a hashcash value.

    VastaaPoista
  6. miiiiiiksi tämä oli roskapostissa? :D

    VastaaPoista