20. huhtikuuta 2013

Alice: Madness Returns


16 kommenttia:

  1. Olin just tekemässä Alice cosplaysta päivitystä niin linkkailenpa tämän sinne :DD Mut hyvä et tykkäät! Harmiksi aika lyhyt peli, mut onneks on uudelleenpeluuarvoa kuitenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mua pelottaa, että toi on kohta hakattu läpi, ku kaikki aseet on jo upgradetettu täysille. :(

      Poista
    2. Tää on tää nukketalo-kenttä. Justiinsa voitin sellasen jättiemovauvanukennaamamustamöykkyvihulaisen.

      Poista
    3. Oli kyllä ihan liian helppo loppuvastus.. Noh alotettiin alusta.

      Poista
  2. Alice Madness Returns on kyllä loistava <3 Itellä pelattuna 100% läpi ja ollu nyt vuoden kaverilla lainassa, olis vaan kiva saaha se takasin, kun viimiset pari viikkoa huvittanu hulluna pelata se taas .__. Valitettavan lyhyt peli tosiaan, mutta koukuttaa sitäkin enemmän. Kantsii kokeilla alkuperäistä American McGee's Alicea kans, grafiikoiltaan toki reilut 10 vuotta vanha, mutta hyvä peli silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin on pakko saada tää 100% läpi mikä ei tietenkään tälleen ekalla yrittämällä onnistu, joten round two here I come! Onko se alkuperäinen pleikka kakoselle? Saakohan niin vanhaa peliä enää mistään ja jos saa niin saatan olla niin tyhmä, että grafiikkojen paskuus vaikuttaa pelaamishaluun... Toisaalta esim Spyrot on edelleen loistavuus vaikka ikää onkin se yli kymmenen vuotta.

      Poista
  3. Se alkuperäinen on vain pc:lle, tosin pleikkari kolmoselle siitä tuli Madnessin mukana vähän grafiikoiltaan parannellumpi versio (en tiedä saako Xboxille vastaavaa). Itse vaan waretin sen ekaa kertaa kun pc:llä pelasin :') Varsinkin jos on pelannut Madnessia ensin, niin ne grafiikat voi vähän häiritä, itelle graffut ei onneksi ole niin tärkeät (ellei ne oikeasti syövytä silmiä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mua kinnostais, mutta mulla ei oo sellasta konetta joka ois tarkotettu pelaamiseen..

      Poista
  4. Äää olen kateellinen! Himoinnut mokomaa peliä jo pari vuotta. En tiedä pitäisikö sitten aloittaa se suunnaton raataminen ja yrittää torrentoida se koneelle tai jotain kun steamissakin pitäisi pulittaa 50 euroa tuosta. ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 50 euroo? o_o Voiko siitä enää ees pyytää tollasia hintoja, kaks vuotta vanha kun on? Noh Gamestopista käytettynä voi löytyä kympillä. Sieltä minun yksilöni on peräisin.

      Poista
  5. Mie oon pelannut vaan sen ykkösen ja se oli musta tosi loistava kun kaikki ne kentät ja jutut ja viholliset oli niin päheitä ja kieroutuneita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä tapauksessa tää Madness Returns ois varmasti myös mieleinen.

      Poista
  6. 7,95e uutena cdon.comista !

    mutta. kerropa mulle miks en saa noita näppäimiä kohilleen ja hiirikin toimii ihan hirveen jälessä ku pelaa :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi ystäväni, minun Alice on Xboxille, joten olen pahoillani etten en osaa auttaa. ó____ò

      Poista