30. huhtikuuta 2013

Valmis Eevee-lauta

Tai valmis ja valmis. Vielä kyllä pitää viimeistellä vaikka Noora kovasti haluaisi jo laudan käyttöönsä.

Tätä suunnitellessa kävimme Nooran kanssa mielenkiintoisen keskustelun:

Minä: Niin mitä eeveitä sä siihen lautaan haluat?
Noora: No ainakin Umbreon ja Vaporeon ja Glaceon...
Minä: Ootas hetki, eli sä haluat siihen myös Leafeonin? Eihän siinä ois mitään järkee, että tekisin yhen jostain tietystä generationista, mutten toista?
Noora: No hyi Leafeon! Se on uusi! Sen pitää ansaita paikkansa.
Minä: Onhan Glaceonkin uusi.
Noora: Mutta Glaceon on kaunis.
Minä: Totta.

8 kommenttia:

  1. tästähän tuli muikea. Jos skeittaisin niin pitäisi kyllä olla tuollainen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! JP et koskaan kehaise mitään mun juttuja. Mieleni lämpeni!

      Poista
  2. Ui, pikkasen hieno <3 Itellä on Leafeon Pokemon Pearlissa tiimissä, mutta ei siitä kyllä minusta ole hirveästi mihinkään :/ Mutta on se kyllä ihan söpö. Mulla on vaan aina Vaporeon tai Espeon, niin piti kokeilla jotain muuta välistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen päätynyt tässä vuosien mittaan, että mistään ruoho-tyypin Pokemoneista ei ole mihinkään. Myöskään en ole kertaakaan onnistunut kouluttamaan yhtäkään eeveetä edes vähän hyödylliseksi yksilöksi. Ne päätyvät joukkueeseeni pelkästään esteettisistä syistä. VAPOREON <3 ;-;

      Poista
  3. Tekee mieli alkaa skeittaamaan vain siksi että vois hommata tuollaisen laudan. *.*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä... Nätti asuste. :D

      Poista