30. toukokuuta 2013

Pelottava


10 kommenttia:

  1. Mulle kävi samanlainen tilanne tänään. Olin päiväunilla ja yhtäkkiä telkkari meni päälle, koira oli mennyt maate kaukosäätimen päälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon joskus heränny tohon, että telkkari aukee. o_o Sillon tosin ei löytynyt koiraa jota syyttää.

      Poista
  2. Hyi :D Voin niin kuvitella tilanteen!

    VastaaPoista
  3. Mä varmaan säikähtäisin kuoliaaksi jos noin kävis ja oisin yksin kotona!

    VastaaPoista
  4. Mun tulostin on perinteisesti alkanut kerran (yöllä) yhtäkkiä tulostamaan hulluna tyhjiä papereita. Odotin kauhulla ennen kun sain tulvan loppumaan, että papereihin alkaisi ilmestyä jotain viestejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhyhhyy D: onneks mulla ei ole tulostinta...

      Poista
  5. Missä sie oot töissä? :) Jos saa udella?

    VastaaPoista