2. toukokuuta 2013

Rhinodino

Asiakastyö. 

13 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Itekki kyllä tykkään. :3 Kiitoksia Siipisaurus ja Sulkasato.

      Poista
  2. Hei NYT! Mä haluaisin tilata tämmöisen pingviinin tai dodon luurankona! Onnistuisiko...? NIIN MAKEE

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dodo kuullostaa aikaa vievältä ja aikaahan minulla ei ole (kuin pari viikkoa!). Laita minulle sähköpostia niin voidaan asiasta keskustella tarkemmin. Esim niin kun heti nyt. :D

      Poista
    2. ainiin ja se sposti montonenheli@gmail.com

      Poista
  3. Saanko kysyä mitä hintaluokkaa nää sun korut on? Esimerkiksi se harakka ja tämä. Ei nyt tarkkaa summaa tartte kertoa, mutta jotain hinta-arviota... Tietäis, että uskaltaako ottaa yhteyttä, vai meneekö ihan budjetti rikki.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lintukorut on luokkaa 30-40 euroa riippuen linnun koosta + korun valmistukseen kuluneesta ajasta (esim harakka oli huomattavasti vähempi töinen, kuin esimerkiksi kuikka) + halutun ketjun hinta. Muovikorut noin 15 euroa + ketju. Tänä keväänä saattaa mennä aika tiukille ehdinkö enää mitään ylimääräistä tehdä. Ainakaan ennen kuin olen aiemmat isompitöisemmät hommat saanut alta pois.

      Poista
  4. Tuo dinosaurus on ihan helvetin hieno!

    VastaaPoista
  5. Oon dinosaurusfani. Tällä hetkellä mykistynyt sellainen. Jos sulla ikinä koskaan on aikaa... TAHDON!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita mulle spostia heti nyt montonenheli@gmail.com niin voin tehdä asialle jotain.

      Poista