22. kesäkuuta 2013

Oulun yöelämä ei jätä kylmäksi



16 kommenttia:

  1. Haha tuo kommentti :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja mä siis muistin ton tytön kommentin!! >:--D

      Poista
  2. Vessatyttö kieriskelee lattialla ja key smashaa mulle Skypessä kiitos tämän :') ♥

    VastaaPoista
  3. Aaaah, teki niin kovasti mieli kiljua kotona from excitment and happiness ku näin tän postauksen, mutta sen sijaan päädyin key smashaamaan kaveria skypessä, kyllä. ♥ Oli todella mukavaa vaihtaa pari sanaa, vihdoin ja viimein (kun en siellä pääsykokeissa uskaltanut), ja tässä tänään mietiskelin niin alotin sun blogin stalkkauksen tosiaan viime keväänä, se on sitten jotenkin erityisen erikoista kasvotusten nähdä ja jutella sellasen henkilön kanssa, jonka elämää on seurannut sivusta. ;w ; Paras Juhannus ja paras vessatunustus multa ikinä.
    Ps. Oot ihana, ja nauran täällä koska mun olo oli just hätäsenconfused, ku tarmokkaasti sanoit, että muistat kaikki saamasi kommentit! Ja olin vaikuttunut, kun sitten muistit sen aiemman kommenttini. ; u ;
    Pps. Mistä lie nuo muutamat oudot miehet oli kanttikseen eksyneetkään??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oikeesti muistan! Mulle ei yleensä kommentoida mitään "tyhjänpäiväistä" vaan kommenteissa on yleensä joku sisältö mikä jää mieleen ja jos ei ole, niin vähintään kirjoittaja sitten on jäänyt mieleen.

      Olen iloinen että piristin jonkun juhannusta niin kovin! Oli meinaan lähellä, että olisimme vain käpertyneet sängynnurkkaan onnellisena uinumaan ja unohtanut koko setailut. Olin myös ehtinyt vähän harjoitella reagointiani, koska vähän aikaisemmin samaisessa vessassa toinen tyttö teki tunnustuksen. Silloin olin ihan hämmentynyt ja smis ;_; toivottavasti hän ymmärtää.

      Ja tuo ukkeli siis jauhoi hyvästi 20 minuuttia meille siitä, kuinka lapsella KUULUU olla isä ja äiti. Kaksi naista ei voi olla molempia lapselle.

      Poista
  4. oon ens viikol oulussa ja en tiiä uskallanko metsästää sua ja kiittää vielä kerran kuikasta! ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooooh voit laulaa minulle kuikka-laulun! Pitääkin muuten piirtää siitä merkintä.. Näin nimittäin unta sinusta kerran! Liittyen kuikka-projektiin ja siis myös tuohon kuikka-lauluun. Minut löytää todennäköisesti helpoiten töistä.. joka päivä. x_x

      Poista
    2. ärh jumansviidu mää just kirjotin jotain ja sit se poistu! tyhmä katkeileva netti..

      Mut joo vaihdellaan vaikka sähköpostia asian tiimoilta paremmin. =)

      Unta! Minusta! Kuikasta! Millanenkohan mää oon niissä unissa ollut? Kenties kuikka itsekkin?

      Poista
    3. Juu tehdään näin!

      Juu se uni oli sellainen, että tulit tänne Oulun asemalle koska halusit kiittää minua kuikasta ja lauloit minulle torvisoittokuntien saattelemana erittäin herkän ja kauniin kiitos kuikasta-laulun. :D Kyseinen rallautus on myöskin soinut varmaan jo kuukauden päässä... En ihan tarkalleen muista millaiseksi sinut kuvittelin! Joku aika pitkä ihmisyksilö vissiinkin!

      Poista
    4. Hahhah, no en kyllä 168 senttiä pidempi ole =) Mutta sinänsä enneuni että olen Ouluun tulossa ja tahtoisin vielä kuikasta kiittää! Pistän sulle täs illalla tai huomen aamulla spostia =)

      Poista
    5. Aamuhan loppuu vasta yheltätoista illalla, eiks nii? =P

      Poista
    6. Jooo! Siis ainakin Oulussa. ;DD

      Poista
  5. MOI. VESSATYTTÖ TÄÄLLÄ. Mua vielki nii paljo hymyilyttää tää ku oot mun lemppari sarjisbloggari ja oli ihana bongata sut taas huikassa, olin iha flattered ku tunnistit mut (mä en eka meinannu tunnistaa sua ja vaan katoin et mitä toi söpis kyttää :') ja lyhyt tukka sopi sulle tosi hyvin!! Cheers! Oot mahtava persoona, aina ja ikuisesti! ;u ;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi en kai kytännyt! Ei ollut tarkoitus!
      Mutta oli kiva kun huikkasit (ehheh :D) ja moikkasit. Tuun ens kerralla moikkaamaan oma-aloitteisesti jos nähdään. :)

      Poista