21. heinäkuuta 2013

._.



12 kommenttia:

  1. Heli, oot upee ihminen. eimuuta :)

    VastaaPoista
  2. "Mutta kaikkihan haluavat vauvan pyllyä sileämmät kainalot ja linnunradan pituiset ripset..."
    Ihan täyttä asiaa, kaikki lähtee itsevarmuudesta. Ihanaa, että joku tämän tajuaa ja jakaa asian blogissaan :) Liian usein joutuu lukemaan ihmisisistä jotka ovat niin epävarmoja itsestään ja varsinkin ulkonäöstään. Täydellistä ei ole olemassa, vaan jokainen on oma itsensä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinäpä sen sanoit. Epävarmuus on onneksi sellainen asia, joka pikku hiljaa alkaa väistymään iän myötä. Kun tosiaan tajuaa sen mikä elämässä oikeasti on tärkeätä.

      Poista
  3. ehkä mun on vihdoin pakko uskaltaa kirjottaa tänne :D tiiän sut setan nuorten illoista ja jotenki taisin joskus sun fbn kautta päätyä tänne! pakko sanoo, että oot iha huippu piirtää ja kirjottaa kaikkia sun ajatuksia yms :) ehdottomasti yks parhaista blogeista, jonka uusia postauksia aina ootan! hahaa, oon varma, että sul herää joku mielenkiinto sitä kohtaan kuka olen :--D eli oon lotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lotta heeei! Tiiätkö heti, kun mainitsit setat, niin mun ensimmäinen veikkaus ois ollu nimenomaan sä. :3 Huisia. Kiva että "uskalsit" ilmoittautua taustapiruista. ;)

      Poista
  4. aaa siistii, mut miks just mä? :-D hehe eipä mitää :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiiä, tulit vaan ekana mieleen potentiaalisena stalkkerina.. Okei no Katri tuli kans mieleen.

      Poista
  5. Kylläpä tämä merkintä piristi. Itsellä on nyt vähän ongelmia sen suhteen mitä ajattelen kropastani (vaikka tiedän ettei siinä ole mitään järkeä ja olen oikeasti tyytyväinen itseeni), mutta silti... No, tämä merkintä jotenkin avarsi mieltäni ja tuli heti parempi olo.

    Ps. Pidän erityisesti noista kuvista, joissa "huidot" käsilläsi. Ne korostavat hienosti ilmeitä ja ovat eloista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii huidon aina puhuessani. ^^'

      Vähän jotain tämän tyyppistä tällä merkinnällä hainkin. :3 Että joku jossain lukee ja ehkä hoksaa, että näin on hyvä. Kelpaamme juuri tällaisina. :)

      Poista