17. elokuuta 2013

Gulo Gulo




7 kommenttia:

  1. Vau, sustahan ois pitäny tulla valokuvaaja!
    Ihania kuvia nimittäin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, mä vasta opettelen tota järkkäriä. ^^'

      Poista
  2. Oikeesti kyllä kauniita kuvia! Etenkin tuo vedessä köllöttelevä saukko. :) Ihanat värit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo saukko taiteili vedessä hyvän ajan odottaessaan ruoka-aikaa. Raukka. :D

      Poista
  3. Olen ehkä vähän hölmö, mutta miten sie elät luonnonkiharalla tukalla otsahiusten kanssa? Haluaisin vain pidemmät hiukset ja suoran otsatukan, mutta kun laineita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se kyllä välillä yks murheenkryyni, mutta olen oppinut vuosien mittaan pikku jippoja, millä teen elämästäni luonnonkiharan otsatukan kanssa helpompaa. Ensinnäkin siis juu, suoristusraudalla se on joka aamu muotoiltava. Ja suihkun jälkeen otsatukka on muotoiltava niin, että se voi kuivua suht suoraan (ideaalitilanne olisi kuivata se hiustenkuivaajalla muotoonsa, mutta minä olen siihen aina liian laiska). Yleisin virhe mitä teen märälle tukalle laiskuuttani on, että annan sen mennä jakaukselle. Aamulla jakausta on mahdoton saada pois, ellei kastele otsatukkaa uudestaan.

      Oikeastaan aika vähällä vaivalla otsiksen saa pidettyä kurissa. Suoristusrauta ja hiuslakka ovat avainsanat.

      Poista
    2. Haha, kiitos kovasti hyvästä vastauksesta ja vinkeistä. Ehkä mie vielä tämän joskus leikkaan tuohon malliin. :D

      Poista