1. elokuuta 2013

It is known.


7 kommenttia:

  1. VIHDOINKIN JOKU MUUKIN! Juuri noi autokarkit on olleet minun suosikkeja ihan pienestä asti. Ihanaa kun niitä voi Makuunista välillä hakea ison pussin. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki oon harrastanu tota joskus. :D

      Poista
  2. Ei ole todellista! Noi autokarkit on ihan parhaita karkkeja! Ai että Makuunista voi käydä hakemassa? Täytyy käydä ostamassa iso pussillinen!

    Ja Leijonakuningas on kyllä legendaarinen kans!

    VastaaPoista
  3. Lisäkysymys: Miksi juuri Leijonakuningas?
    Terv. nimim. "Disney-friikki, jonka henkilökohtaisen mielipiteen mukaan Leijonakuningas ei ole lähestulkoonkaan paras" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun vastaus tähän kysymykseen muutenkin oli niin... laiska... Selityksiä, mutta mulla oli kiire töihin ja halusin saada päivitettyä ennen lähtöä, että voin vilkuilla kommentteja tauoilla onnellisena.

      Leijonakuningas siksi, että se on vaikuttanut minuun vahvimmin (Disney-elokuvista) aina lapsesta lähtien. Muistan vieläkin sen tunteen mikä jäi, kun ensimmäisen kerran kyseisen elokuvan näin. Olin muistaakseni 7-8 vuotias, mutta olin aivan valtavan vaikuttunut, liikuttunut ja inspiroitunut. Nykyäänkin Leijonakuningasta katsoessani minulle tulee se sama haikea fiilis. Lisäksi Leijonakuningas noin yleensä inspiroi minua piirtämiseen (ehkä Hopeanuoli kuitenkin enemmän, mutta Leijonakunikaalla oli myös iso rooli piirtoharrastuksessani). Tässäpä pari syytä ainakin. Myös Aladdin ja Kaunotar ja hirviö ovat ehdottomassa top kolmosessa, mutta tosiaan. Kiire oli. ^^'

      Poista
    2. Nykyään myöhemmällä iällä tietenkin kaikki Kimba-asiat ja nämä hiukan mietityttää, mutta se ei poista muistoa siitä upeasta tunteesta, mikä minulle jäi pienenä kyseisestä elokuvasta.

      Poista
    3. Kiitos vastauksesta :)

      Poista