18. elokuuta 2014

mmmmm


8 kommenttia:

  1. Mulla alko soimaan päässä "Mä olen mystinen hopeinen diskomies, mä olen kieltään lipova liskomies".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahaa kuullostaa joltain Ketosen ja Myllyrinteen sketsiltä.

      Poista
  2. .... Ei. Ei ei ei. Ei ei.
    Käytän sutia kun värjään hiuksia, mutta en taida enää tehdä sitä samoin tuntein kuin ennen ;____;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikutelma tosiaan vahvistuu, kun ei itse hallitse sutia. D:

      Poista
  3. EEEEEW, pitäisi värjätä hiukset tänään.. Saa nähdä minkälasin tuntemuksin :`D

    VastaaPoista
  4. oon creepy mutta tähänkin pakko kommentoida että :-----------------------D

    teiän huumorintaju on parasta! tulee mieleen omat ihme ölinät oman rakkaan kanssa höhö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kuulosta yhtään creepyltä. Kiva jos meitä huvittaa samat asiat. Sulla ja sun rakkaalla on selkeästi laadukkaat jutut. :::D

      Poista