5. elokuuta 2014

Tough life


12 kommenttia:

  1. Oih! Mä pyhitin mun loppuloman katsomalla kaikki Potter-leffat! Sit mietin, että ehkä ne vois kans lukea uudelleen jossain vaiheessa. ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin sanoin just Nooralle, että katotaan kaikki potterit alusta. Yks elokuva päivässä. :3

      Poista
  2. Onkohan kirjastossa äänikirjana saman henkilön lukemana?

    VastaaPoista
  3. Näyttää että niitä olis latailtavissa.

    VastaaPoista
  4. Mä alotin juur lukemaan Pottereita alusta (joskus hankin kaikki kirjat Huuto.netistä) ja leffojakin aloin taas katsomaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm ois ne kirjat kyllä hyvä omistaa.. Luen ne aina uudestaan sellasissa parin vuoden sykleissä.

      Poista
  5. jos et ole vielä lataillut, mulla on kaikki äänikirjat. Fry on ihana ja aivan täydellinen lukija.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Olen aikaisemminkin ihastellut Fryn artikulointia ja ilahduin suuresti kun hoksasin, että juuri hän lukee Potterit.

      Poista
    2. kun sain noi äänikirjat kaverilta niin aattelin et nukahdanpa nyt helposti sitten illalla, Fryn ääni kun on niin terapeuttinen.... paskanmarjat, kuuntelin koko yön kaks ekaa kirjaa putkeen. :D

      Poista
    3. Mä nukahdin pari kertaa niitä kuunnellessa... :D

      Poista