27. syyskuuta 2014

Hetkiä






Kyseessä oli tämä biisi jos jotain jäi mietityttämään.

11 kommenttia:

  1. oi, tämä on niin ihana biisi! olen iloinen puolestasi että löysit sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih joku tunnisti! Siis mä kuuntelin tän biisin joltain random Spotify listalta ja tuo roco-coco-cococ-hommeli jäi mun päähän, mitään muuta en koko biisistä muistanut. Myöhemmin sitten tämä rokoko tuli mun mieleen, enkä millään saanut päähäni missä olin sen kuullut. Yritin sitten googlettaa lyriikkoja kaiken maailman kukkorockeilla eli cockrock-tai jotain ja eihän sillä tietenkään mitään löytynyt. Kukaan ei edes uskonut, että mitään tollasta rokkokkokkokkokkorokko-biisiä on olemassakaan ja aloin itsekin epäilemään oonko vaan nähny unta... JA SITTEN SE TULI MUA VASTAAN TAAS JOLLAIN RANDOMILLA SPOTIFY-LISTALLA. Voin kuolla onnellisena. *-*

      Poista
  2. Oltiin kattomassa arcade firee toukokuussa Barceloooonassa Primavera -festuilla! Oli hyvä! Hyvä bändi!

    ystävällisin terveisin bea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi mikä sattuma! En ole tän bändin muuhun tuotantoon tutustunut, mutta tästä biisistä kyllä tykkään.

      Poista
  3. Hihi, tuo kansikuva näyttää siltä kuin etupenkillä istuis kaks kissaa, korvat vaan näkyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hitto, nyt en tajua mitä tarkoitat. Mikä kansikuva? ^^''

      Poista
    2. Varmaan tuon linkittämäsi biisin levyn kansi:D

      Poista
    3. Aaa!! Aivan, nyt ymmärrän ja näen nuo kissankorvat. ::D

      Poista
  4. Ai hitto, Arcade Firehän on ihan loistava. Muutama vuosi sitten Juhannuksen nurkillä tuli nähtyä Senaatintorilla ja oli kyllä liikuttava keikka. Vielä niin ett keikka katseltiin Tuomiokirkon portailta, ja kerrankin oli kaunis keli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 4 vuotta sitten :O olenpa minä jo vanha.

      Poista
  5. Luulin että olis ollu joku super uugee, mutta täähän on yllättävän tunnettu!

    VastaaPoista